GECEYİ SİZE ÖRTÜ YAPTIM

 

GECEYİ SİZE ÖRTÜ YAPTIM

Furkan 47: “Geceyi sizin için bir örtü, uykuyu dinlenme ve gündüzü de diriliş/hareket ve çalışma zamanı yapan O’dur.

Aslında bütün denge problemlerimizden birisi de zamanı doğru değerlendirememek. Ancak burada önemli ve önemsizlerin planlanması ile ilgili zaman matrisinden bahsetmiyorum.

Gece ve gündüzün dengesinin kurulamamasından bahsediyorum. Allah gündüzü size hareket ve çalışma zamanı yaptım diyor. O halde gündüz bize fiziksel dengemiz için verilmiş olan bir zaman.

Gece için ise onu örtü, uykuyu da dinlenme yaptım diyor. Demek ki gecedeki uyku esas dinlenme kaynağı. Ayrıca gecenin bir vaktinde kalkmayı ve O'nu anmayı bize tavsiye ediyor. O halde gece ruhsal gelişimin bir zaman dilimi.

Gündüzü fiziksel, geceyi de ruhsal gelişime kaynak yapmayınca dengemiz tabii ki bozuluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

9 YAŞINDA EVLİLİK MESELESİ

RUHUN ÜFLENMESİ (RAHMETİN İLHAM EDİLMESİ) NEDİR VE NE ZAMAN OLUR?

RUH VE RUH ÜFLEME HAKKINDA YANLIŞ BİLİNENLER