KUANTUM ALANDA KORUNMAYA MANEVİ BİR BAKIŞ

 NASIL KORUNABİLİRİZ?

KUANTUM ALANDA KORUNMAYA MANEVİ BİR BAKIŞ

Leyl 5. Ayette Allah şöyle buyuruyor; ‘’Ama kim verir ve korunursa’’

Yani aslında vermek demek korunmak demektir. Maddi ya da manevi sıkıntılardan veya bu sıkıntıların şiddetinden korunmak için ne yapmalı diye düşünenlere işte yol.

Buna rağmen bazıları veriyoruz ama yine de oluyor diyecektir. Oluyor olabilir de acaba vermeseydin şiddeti ne olacaktı. Belki de Allah şiddetini azalttı.

Peygamber efendimiz de ‘’Az sadaka çok belayı defeder’’ diyerek sadaka ile korunmayı bu ayet paralelinde ifade etmiyor mu?

Vermenin enerjisi, almanın enerjisinden yüksektir. Nitekim Nebi(a.s.) ‘’veren el alan elden üstündür’’ buyuruyor.

Bir önceki ayette yani Leyl 4 de; ‘’Şüphesiz sizin işiniz çeşit çeşittir.’’ Diyerek, herkesin kapasitesine göre işlerinin olabileceği ve buna göre de kazancının olacağının vurgulandığını düşünüyorum. Buradan hareketle de verme işlemi herkesin durumuna göre olacaktır. İşler farklı ise kazançlar farklı olacak ve dolayısı ile verilecek sabit olmayacaktır. O da kişiden kişiye ve kazancına göre değişecektir.

Veriyor olmanın huzuru, yardım edebilmenin verdiği rahatlık ve haz, sizin enerji düzeyinizi artıracak, frekansınızı yükseltecek ve düşük enerji ve frekanslardan korunmanızı sağlayacaktır. Kuantum alanın pozitif zeminlerinde yüksek enerjinizle var olmayı başarmış olacaksınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

9 YAŞINDA EVLİLİK MESELESİ

RUHUN ÜFLENMESİ (RAHMETİN İLHAM EDİLMESİ) NEDİR VE NE ZAMAN OLUR?

RUH VE RUH ÜFLEME HAKKINDA YANLIŞ BİLİNENLER